Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, January 20, 2009

just wanna share...


yeay.. yeay.. election da abes... bestnye hidop.. xyah dgr manifesto lagi.. gaduh2 lagi.. pakat dok cari salah masing2.. kutuk sana kutuk sini.. guard sana guard sini.. bosan tol... tp now is the time untuk tunai ape yg perlu ditunaikan.. dah menang jgn lupa diri plak kan...

hmmm...
aku dah semakin penat melalui jalan2 yang sama setiap hari... mendaki bukit.. naik turun tangga... jalan di bwh terik matahari...nak lintas jalan dgn kenderaan yg byk... kdg2 memang menguji kesabaran yang x setebal mana ni.. huhu.. semakin hari terasa semakin jauh perjalanan aku ke kelas sedang tempatnye tetap sama.. ape maknanye tu??

mungkin semangat aku makin pudar...
mungkin terlalu banyak mende yang aku fikirkan...

fokus aku dah sedikit berubah...
tatkala teman2 sekuliah aku sibuk2 bertanya itu dan itu antara satu sama lain, aku pula hanya mampu melihat je.. waa... aku lom buat tutorial. tp dorg da wt...
aku sibuk ape sebenarnya??

haih.. ntahla..ape nk jadi dgn aku ni..
aku bingung...
aku xtau ape yang diri aku nak...
aku xtau ape fokus aku skrg...
cuti midsem dah pack dgn pelbagai aktiviti bermula pada hari pertama cuti lagi...
aku rasa mcm aku tertekanla...
apa yang boleh aku buat...?
banyak betul masalah...
jga hati aku, hati orang sakit..
jaga hati orang, hati aku sakit...
huhu...
what should i do???
terasa diri ini lemah x berdaya...

Ya Allah... kuatkanlah hati aku.. tabahkanlah hati aku.. kuatkanlah iman aku... aku hambamu yang lemah... bantulah aku...

~~musabah diri~~

3 bunga-bunga cOmeL:

Mohamad Hilman bin Nordin said... [reply to comment]

salam.
selalu je lalu2 sini.
tp hari ni terlintas nak bg komen.

jga hati aku, hati orang sakit..
jaga hati orang, hati aku sakit...
huhu...


jaga hubungan dengan Allah s.w.t.

~teratai bunga indah~ said... [reply to comment]

thanx for reminding me...

mungkin itulah kekurangan selama ini...
subhanallah..

blackRose said... [reply to comment]

ouch...
terharu dan rasa pilu bace bg hilman nye post...

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...