Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, January 14, 2009

::kisan rabun::


salam...
sekali lagi pagi yang indah...
awal2 pagi lagi aku dah dihimpit dgn rasa bersalah.. ape perasaan korang bila orang yang kenal korang x tegur korang bile terserempak walopun korang dah pandang die??? waa... aku rabun. aku tak perasaan sape orang yang pandang aku tu... bila masuk bilik, baru aku terdetik. cm kenal!! huhhu... tapi aku tak tau la plak cne nk tgur balik.. aku fikir dan fikir... n aku buat keputusan pg tegur die semula. tp by the time aku nk tgur tu die xde plak ditempat kejadian..huhu.. semakin rasa bersalah lah rasa bersalah itu.. yang herannya, dah die pandang aku, nape die tak tgur aku? (dia rabun gak kot??) hmmm... nt die kata aku ad masalah sbb x tgur die. haih.. malas tol nk fikir. tapi kuar jugak dkt otak aku ni...
kepada orang berkenaan.. mintak maaf. sy rabun. xperasan kamu..
tambahan:: tgh cari mood stdy.. asyik bersukan ng berkompang dan berprojek je..ish2.. belajarla tina!! =p

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...