Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, December 3, 2010

apa yang boleh buat kita senyum_2?


as salam..
seperti yang dah aku aku berikan tips bfre dis, s0 kali ni  aku nak bg pendekatan lain pulak. tp lebih kurang samelah....yang ni sape2 pun bleh buat.flexible! hihi


aku percaya la, apa yang kte  rasa ni bergantung pada ape yg minda kita ckp.maksud aku mind setting. c0ntoh, kanak2, bila tgk 0rg berkot putih, mesti die takut. ataupun, asal pg klinik je, kena cucuk. s0mething like that la...


jadi... apa yang bleh buat korg senyum???


fikirla yang indah2....


contoh:
ice skating ke...
atau
duit banyak?
shopping ke....
atau
pergi melancong....

fikirla yg indah2...
apa sahaja...
mungkin kenangan indah korg dgn family...
dgn kawan2...

kire cm berangan la sket kan... just to distract urself from thinking things dat made u upset...
got it?
tp peringatan:
jgnla terlebih2 berangan plak..
lepas tu move on 0k...?

there u go..

i can see u're smiling...


hee..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...