Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, December 30, 2010

bola itu bulat!tahniah!


as salam...


hihi.. rata-rata 0rg cite pasal b0la. yup!tahniah untuk pasukan malaysia. encik2 harimau semua memang mantap!dpt kalahkan encik2 garuda.heee


aku sebenarnya bukanlah kaki b0la ke ape..ade aku tgk.. n aku xtau pun pasal piala suzuki ni. tup tup satu malam ni, abah aku bukak bola, masa tu semifinal 2.msia vs thai. tu pun dah 2nd half. memang LUBUK habeslah aku!haha..walaupun seri tp tetap mara ke final.yeay!


masa final pertama, kakak ipar aku yg smngt2 gile. aku biasa2 jela.. slalunya time aku tgk je mesti kalah.menci!


tp sekali malm tu 3 bjik! menjerit2 mengalahkan abg aku.. siap berkampung kt depan tv lg. dgn tilam, toto, sume la.. haha


dah menaNg 3 bijik xknla 2nd final xtgk kan??haha,..


so mlm yg ke2 ni, hanya ada aku, adik n mak aku yg dah terlelap2 kt atas sofa dan abah aku yg tgk lepas balik dr masjid. terukkan pdg indon tu? aku rasa lg teruk dr bukit jalil. 1st half pda aku xbest sgt r.. tergelincir,  terlepas bola la ape la...  msa 2nd half bru rsa bernyawa sket. tmbah2 bila masuk g0l msia yg pertama malm 2. bers0rak xingtla. dah la cun plak tu g0lnye.hihi... ingtkan malm tu msia menag tanpa bol0s. tp masuk gak dua g0l ind0n.




ape pun, tahniah untuk pasukan malaysia!hihi


p/s:den tak pandaila nk ulas pasal bola ni.=p



2 bunga-bunga cOmeL:

cik @ien said... [reply to comment]

yup! tahniah pada Malaysia.. ^_^

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

hihi..macih! (wakil player!)haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...