Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, December 2, 2010

for all 150s!


as salam


post ni khas untuk semua followers aku sama ade yang memang masih  aktif ,suam2 kuku atau pun dah slow down.. but still you make dis number become 150! (now 151. hihi)


kad ni mungkin xsecantik kad2 di luar sana.
atau kad yang ada blink2...
tp aku buat ni khas untuk korg!!


jadi aku hadiahkan award (yang xseberapa )ni untuk korg.kalau korg berbesar hati nk amek, padang bola aku tadahkan untuk korang...amekla.hihihi



(skill photoshop aku basic je..ni jela mampu.hihi)





dan kepada semua 150s follower aku ni:





korang cek nama korang  (yg ade blog) dlm semua bloglist aku..kalau lepas 'show all' still xde, let me know. tinggalkan link and nama korang spt dlm gmbar. sbb aku rasa entah2 mungkin ade yang tercicir masa aku tukar2 template selama ini..huu~

btw thank you so much!!
(i really mean it!)

termasuklah jugak untuk silent reader (kalau ade) hihi...

aku nak korang tau, yg korang memberikan aku inspirasi untuk buat entry yang lebih flexible, membina n good for sharing..

thank you!!

p/s:hari ni aku busy sket. xtau la sempat hebahkan ke x pada semua. =(

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...