Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, May 8, 2010

..surp dan lulu..


salam..

sy percaya pada ketentuan Allah...

hehehe... hari ni g hantar brg2 kt umah sewa. nasib baek la ade s0rg mamat t0ugh ni tlg angkat beg aku (yg besar die tu  dah separuh aku da) ke tingkat 5. tingkat 5 0k! with0ut lift!(makin kurus la sebulan dua ni)klau aku nk  angkt s0rg2 mmg  mengengkang2, terhegeh2 la nk sampai tgkt 5.hehee.. nway thanx mr.Jupri.=p

2 bulan aku terpaksa tinggalkan SURP ng LULU kt ann...huhu

hmm..penat mengemas barang.banyak gile baju. sayu je bile lipat baju2 k0lej.. dah 4 tahun rupanye aku bertahan kt sni..hahahaha...haha  lagi.. byk gile k0t pengalaman yg aku dah dpt kt sni..kalau nk citekan kt dlm bl0g ni mmg tersngt pnjg..ntah2 k0rg pun b0san bace..hihi

harap2 masa depan aku cerah.. hanya Allah yang tahu betapa rungsingnye aku saat ini.. sm0ga Dia permudahkan segalanya.. sm0ga usaha yang terakhir ini membuahkan hasil..sesungguhnya hanya pada Dia aku berharap..dan memohon..

s0 m0ve 0n..!

kepada semua 0rg yg aku sayang (semua ahli keluarga aku, kakak abg aku, kawan aku, adik2 aku.) sem0ga sentiasa happy sll..

p/s:sedeynye nk tglkan kenangan2 kat sni.. pahit manis...semua ade...hmmm~

buat mama tersayang...
selamat hari ibu..
sm0ga mak sihat selalu..
tie syg mak sgt!
n miss u s0 much...
i wish i cud be h0me rite n0w n hug u..
s0rry f0r everything ive d0ne wr0ngly..
s0metime i wasnt t0ugh enuf t0 be far away fr0m u, m0ther....
i LOVE u..

2 bunga-bunga cOmeL:

mohamad said... [reply to comment]

wow...nama ak ade tpahat dlm blog ko??hehe tharu ak...

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

haha.. appreciation 0ther than belanje makan..=p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...