Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, May 24, 2010

LM:day 16 (sketching n blue skyline)




salam..

hari ni f0rm start exam.maksudnye: MAKSUDNYE?? xyah masuk kelas n ngajar f0r two weeks! sehari pun aku dah garu kepala xtau nak wt ape. b0san giler duduk kt bilik guru tgk cikgu lalu lalang..kang aku bawak lptp g lepak sana, bukak DUNIAku ni, mmg berada kt dunia aku la..hihi..

tp aku rsa hari ni, aku mmg masuk kt dunia aku pun.. haa... nila aku buat seharian  kt sek0lah.(t0lak masuk kelas ganti n jaga exam.)


 wait2... i start with the first sketch dlu..hee..
you choose which one do u like k?
=p

 
1)first try..awal pg..
tmpt: kelas 4a2 kot (tgh jaga exam.hihi)

 
2) cubaan kedua
err.. ni aku x bape berkenan ng c0mbination c0l0r die..

 
3)cubaan ke3
mcm ice cream plak!hehe

 
4)cubaan ke4
aku stress mOre on red color. since our jersey is in red n black colors.
hehe.. i like the word dream team there.. nice!
(puji diri sndri.. xksah la kan? aku yg buat.=p jnji happy.)

 
ini spatutnye aku letak dlm entry ini . tp masa tu xdi transfer lg.. btw..
HAPPY BIRTHDAY ABAH!

and last but not least:
 
ini aku rsa paling huduh skali..haha..
c0mbinati0n c0l0r xsesuai...huruf pun x ape nk c0mei..=p

korang rasa ape la sbbnye aku rajin plak nk c0l0r2 mende2 ni.. hmm.. skrg dah jadi ckgu. marker ade macam2 c0l0r.. tgn plak xleh d0k diam. tmbah plak b0san tahap dewa..jadi di atas itu lah hasilnya..hihi

haaa.. lg satu..

masa balik skul td.. time2 lapa ni, tetiba adelah sebijik skyline warna biru lalu sebelah! pegh!!!terpegun aku!teruja! dan semua perkataan n perbuatan yg sewaktu dgnnya..tp.....

ni je yg sempat aku snap..

                                                   
sempat amek dr jauh je. ;(

                                                   
ni amek masa die buat u turn.. tp sempat amek gamabr b0nt0t die jer..
huhu...

but the thing is: aku suke kete ni sbb die warna biru ke sbb die skyline??
>>till now i still think of it.=p

tujelah tuk hari ni..hihi

p/s: kenapa kte perlu buat s0mething untuk 0rg yg x hargainya sedangkan kalau kte buat mende yg same untuk 0rang lain, dat thing will be accepted differently.. s0 kesimpulannya.. buatla sesuatu untuk 0rg yg akan hargai apa yg anda buat tu..=p

5 bunga-bunga cOmeL:

-m3- said... [reply to comment]

suke no 3 dn 4, and skyline...hehe

utk part p/s, buat bende yg kite rase na buat kot...baru fun, x ksh untuk siapa...dihargai atau x, yg penting kite da buat yang terbaik...=)

ATIE said... [reply to comment]

yes.agree with u.. but i think it w0rks f0r certain situation only..hihi..
tp kan.. mmg hati suci murni ah kalau dpt maintain like wut u said..rite?haha..

dpt sbijik skyline biru, mmg dlm xkasi 0rg pinjam ah!hahaha =p

cerimanis said... [reply to comment]

sume comel...tulisan gmuk2
lme xtgok tulisan gni!!!heeeeeeee

asrulnizam said... [reply to comment]

aku tau kenape..hehe =p

ATIE said... [reply to comment]

cerimanis:haha.. tulisan gemuk2 mmg cute..=p

asrul:hah!apenye?hahaha.. kalau la mende yg k0 pk tu same yg aku pk nih, jawapannye salah..haha

hmm.. aku rsa sbb ketenya warna biru + design die cool~ .. sbb tu aku suke k0t..pastu, '0wh skyline rupanye!' hahahaha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...