Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, May 2, 2010

LEXweek:day 14(.semut.)


dalam tidur ku yg tidak nyenyak  dan juga keadaan aku yg separuh sedar, aku terasa ada sesuatu yg masuk ke telinga aku.. dgn 0t0matiknya, jariku terus meng0rek telinga(perlu ke menti0n? =p) beberapa saat selepas itu, baru aku betul2 sedar.. aku ade k0rek telinga ke td? n tiba2 aku terdengar sesuatu dlm telinga aku.(pernah tak semut masuk telinga k0rang, bunyi die jalan k0t..)disebabkan masih lg mamai, aku biarkan saja dan redha yg die berjalan2 dlm telinga aku. kalau aku j0l0k2 ng jari aku pun nt die die lg ke dalam. paling teruk pun die mati je dlm telinga aku...
aku bertenang... masih lagi kedengaran die berjalan2...

dan seketika kemudian seek0r semut jatuh masa aku duduk termangu2 mengadap n0taku.. =)

apakah makna semua ni?

adakah DIA mahu tunjukkan aku sesuatu...

p/s:sgt kental pg ni sbb berjaya bgun dr tidur untuk stdy.=p

3 bunga-bunga cOmeL:

dot3 malas sign in said... [reply to comment]

tina, berusaha!!!!
truskan kekentalan ko tu =P

ATIE said... [reply to comment]

di kala aku tersangt stres ni tiba2 dpt kata2 smgt dr k0. thanx! sesungguhnye aku agt stress kala ini..

ATIE said... [reply to comment]

di kala aku tersangt stres ni tiba2 dpt kata2 smgt dr k0. thanx! sesungguhnye aku agt stress kala ini..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...