Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, May 25, 2010

LM:day 17 (sauna)


salam..

hari2 rasa mcm duk dlm sauna.. aku xyah j0g, peluh dah mencurah2..huhu.. sihat x?

es0k nk g derma darah. harap2 lepas lah untuk kali..

hari ni kat skul, aku berjaya hasilkan 3 lagi artworks..(cn i call them artworks?) tp xleh nk transfer. s0 next time la aku masukkan dlm blog.

ape lg yer?

hmm...haa. aku pernah ckp aku sedang w0rking on a projek.. buat msa skrg nih, aku biarkan dlu pr0jek tu terbengkalai.. c0z s0metime u need a reas0n to do something.n now im searching for the best reason to keep working on dat project..=p

+ nk wt pun kena ade mood n rasa ingin nk wt..well, kata dgn penuh kasih syg.. xckup kasih syg, xleh la nk proceed.hihi...

tu jela kot..

sem0ga hari2 yg kita semua lalui ceria2 belaka.. =p

salam..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...