Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, November 21, 2009

yesterday marath0n~


salam...


dis might be my last entry f0r this m0nth.. the h0lidays are began 0redy and im still stuck in here waiting f0r t0nite.. a TRIP... heee


that's n0t ab0ut it..here c0mes the st0ry f0r yesterday..


after basuh sume baju2 n sidai kt ampaian bl0k d (jauh ye tempat tu..huhu), aku marath0n melayan cte kt lappy ni..(after sedut dr hard disk kak ile..) starting with ella echanted, and then perfect gateway. n sekali lg aku marath0n mengangkat baju kt ampaian.. HUJAN!! huhu


ar0und 5.30.. brat pitt (bukan nama sebenar) pun smpai setelah hampir setgh jam aku tgu..tp xpe..b0leh tgk 2012..yeay...yeay... haha =p


bile dlm kete aku dikhabarkan: 2012 fully booked kt sume tempat.. tr0picana, mid valey..(aku xtaula bape bnyk tempat die try..) wala0pun time tu baru 10 am.. kecewa.. =(


xpela. layan je..


bef0re tgk wyg, teman die sh0pping.. terpaksala mengek0q je... 0wh.. lelaki pun sh0pping gak ye. dr satu kedai ke satu kedai die masuk..sampai maghrib, kit0rg g s0lat lu n die masih lg blum ade yg berkenan di hati..pastu pg room. cari hadiah untuk member die kawen.. + aku dpt playing cards sekali..yeay! hahaha.. bleh men kat langkawi nanti.. pastu g zara la apa lagi tah... n perut aku mula memainkan lagu r0ck kapak xaman 70-an dulu..(yeke?) lapa2... biasalah.perut aku kn 0n time makan.. wakaka..


at last.. die beli baju kt zara.. siap ng t0pi sekali..pergh...smngt2...


pastu kit0rg bergegas pg amik tiket.. n beli mknan sekali.. aku belasah mcD .. quarter p0under lagi. fav aku..bile masuk panggung, dah x tgu gelap da.. aku belasah terus..kang die da masuk angin, xsdap duduk plak..huhuhu


10 minit kemudian bermulalah m0vienye.., ASTR0 B0Y... 


yup..tulah mvie yg aku tgk semalam.. n0t bad la.. tp aku teringt cite bi0-nik.. sbb cte astr0 b0y ni pun, bapak die wt r0b0t anak die gak.. layan.. nasib baik aku x tertd0.. ade gak r part yg t0uching2..seingat aku ni la first m0vie cap cart00n yg aku tgk kt panggung.. well, aku xnk cte lebih..kang k0rg x surprise kan..heehe..s0 k0rg tgk la sendiri. 


baliknye..singgah mkn kt ali cafe. aku bantai mee latna plak.. hahaha... memang tembam r.. (bak kata 0rg tu).. 


bile da sampai bilik, terus rasmikan kad tu ng jig. maen speed. sbb dua 0rg je.. n aku menang. 2-0.. haha.. susah 00 nak kalahkan jig.. die men psik0..haha


pastu.. s0lat n sambung tgk mvie kt lappy plak.. '


cite SKRIP 7707.. tema:tgk beramai2 n jerit bersama2..haha.. tp xde r seram mana pun..lawak pun ade gak.. tah pape tah.. bg aku xbape best sgt r..huu


pastu sambung plak ng cte talentime. mula2 nk tgk cte hantu lg. tp yg ade, terlebih hantu plak. hantu jeruk pikuk. amende tah tajuk die.. huuuuuu...xsanggup da.. antu up sket dr cte td tu xpe. ni cte tu...hmmm.. tgu siang 0k..haha


tp suku cte talentime tu aku da belayar ke alam mimpi. hee =p


n n0w im in fr0nt of my lappy, writing dis new entry..(tp bile k0rg bce ni, maybe aku tgh wt mende lain.. =p)


well hari ni, kena kemas barang2.. since aku nk balik terus, s0 kna r bawak barang untuk sebulan jugak..


kla..perut aku skrg pun dah semacam je rasa,..(die memang 0N TIME.. huhu)..lapa2..


see ya..


LANGKAWI, here we c0me..


d0nt miss me.. =p


n happy h0lidays~
**aku suke biru ni..cntik!







3 bunga-bunga cOmeL:

Anonymous said... [reply to comment]

tembam!!
haha =D
enjOy urself at langkawi~
dgr citer air bandung langkawi sedap..huhu =p (der mksud laen)
stay tembam okay!!
-bUsuk-

ATIE said... [reply to comment]

shhhh.. rahsia air bandung..hahaha..busuk memang si0t je kan..haha..nt kte tapau bandung dr langkawi ye busuk..waka

Anonymous said... [reply to comment]

haha~

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...