Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, November 10, 2009

bed time st0ry~


salam..
ini b0leh dikatakan bed-time st0ry..bed-time bl0gging 0r wutever u wanna call it.. just take a few minutes bef0re g0 t0 bed..


tadi masa stdy.. spt biasa aku akan dgr lagu dr lappy aku ni.. sampai la satu lagu ni...


memang n0stalgic abes! haha
pernah jadi lagu fav aku dulu... yg  b0le wt aku nangis meleleh2 punye..
lirik die mmg sah2 kena batang idung..
lagu ni b0le wt aku melayan perasaan sedey sekejap..meng0yakkan hati sebenarnye..
tapi xtaula kenapa telinga aku ni mendengar jugak.. hati aku ni melayan jugak..
wal0pun xdela kesan mana sgt pada aku skrg ni.. tp still... jauh dr sudut hati aku yg paling jauh dan dalam...hmmm


mungkin dgn mendengar...dan dgr lagi.. dan dgr lagi...dan dgr lagi... wt lagu ni basi untuk aku.. jadi aku xde r melayan lagi.. heheh.. 


0k.. st0p it tina! time's up dear... just g0 n sleep...


gud nite sume...


salam...

7 bunga-bunga cOmeL:

ezzat said... [reply to comment]

hehe
sempat layan jiwang sblom tido
lagu ape tuh?
peter pan?
hoho, dgr lagu peterpan leh wat nostalgic jugak kan...~

ATIE said... [reply to comment]

lagu pete pan yg mana E?nk try dgr ..k0t2 n0ltalgic gak.haha

-m3- said... [reply to comment]

lagu...apakah?

ezudyne said... [reply to comment]

lagu pe weyh...huhu..bg lah tau..lagu melawan kesepian ke?..

ATIE said... [reply to comment]

bukan lgu melawan kesepian.. lagu tu dah xde pape dah.. hee

hmm... lagu c0untry genre..by rascal flatts.

Mak Su said... [reply to comment]

maksu ni kekadang terlena sambil nyanyi lagu mohabatein... hehehe

ATIE said... [reply to comment]

perghh.. layan hindustan bfre td0.. hee.. cayala maksu~ =p

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...