Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, July 16, 2012

sindrom ini.


sindrom ni memang tak payah nak cite. bila blog ni tak terupdate , maknanya sindrom tu dtg lagi..

aku bertanya kepada salah sorg kawan aku: kenapa ya?
kawan aku jawab: mungkin life ko skrg tak menarik kot.

sentap. tapi mungkin itulah kebenaran yang patut ditelan. kenapa 'mungkin'? sbb aku sendiri xtau nak kategorikan life aku skrg ni menarik ke TAK menarik. nak kata mendaaaattaaaarr je, tak jugak. mungkin banyak yang mencanak-canak ke bawah kot...hahaha..

tapi walaubagaimanapun, aku bersyukur, kerana Allah sentiasa permudahkan urusan aku walaupun kdg2 ada jugalah ujian yang dtg...alhamdulillah.smoga Allah akan sentiasa bersama-sama aku dan korang juga..

as salam..

p/s:misi mencari mr.P akan sentiasa terpahat dlm hati aku...terpahat jelah...hehehe

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...