Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, July 9, 2012

pbs...


assalam...

things are getting so serabut~

dgn PBS lagi. moral n sivik. ng karenah budak2.. yup! tahu. tahu sejak dari mula aku pilih nak jadi cikgu.

siapa yg ingt keje cikgu tu hanya pergi sekolah pukul 7, balik pukul 1? cuti sekolah, dok rumah goyang kaki. few of us,maybe yes. but most of us, nope!

kalau cikgu betul2 bercuti, siapalah yg nak jaga SPM tu... doktor nak jaga? engineer? mak cik jual cucuq pisang tepi jalan? tak kan? cikgu jugak. siapa yang nak marking paper spm, pmr, stpm? yang berkoyan-berkoyan satu malaysia tu? sapa pula yang nak melaksanakan dasar-dasar pendidikan kerajaan yang acap kali berubah?

wah. emo pulak! hehehe..

bukan apa. aku tak merungut. dah lama aku tunggu saat ni.. xkanlah aku nak spoil pulak kan.. lagipun setiap pekerjaan tu ada susah senangnya. aku tetap sentiasa berdoa pada allah semoga hatiku ini sentiasa ikhlas beribadah kerana Allah..kerana Allah dan semoga segala urusanku akan dipermudahkan..

oke...nak ready untuk esok.yosh!

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...