Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, July 5, 2012

MTAQ 2012_0


assalamualaikum..

dah 4 hari tak masuk sekolah. xtaulah bape banyak keje bertimbun kt atas meja.. sampai penang dr ipoh kol 3. sampai bilik sndiri kol 430 dan ada kisah tersembunyi yang agak tragis. it's just like, i dont wanna to step into any bus anymore. mcm ada je yang tak kena bila naik bas kt penang.huhuhuh..ada je benda tragis yang jadi.kalau ikutkan rasa trauma tu, cheq tak mo naek bas dah. tp kalau tak naek bas, tak balik kampung la gamaknya.huhu..

btw, just got back from ipoh. very tired n hungry. esok pagi2 memang kena cari nasi terus. hai, lama2 macam nimau susut aku.huhu..

bert.e.n.a.n.g

talking about ipoh, (majlis tilawah alquran pendidikan khas peringkat kebangsaan 2012) it was wonderful. such a great experience. plus tettt~ hahaha well, so many things to share. menjaga beberapa orang yang ada masalah penglihatan dan pendengaran, memang agak mencabar! tambah2 aku yang tiba2 terjun ke bidang ni, lagilah! nak cakap ng adik2 yang tak dgr, kena guna sign. tergoyang sana, tergoyang sini tangan tu. sebelah tangan lagi, dok heret adik2 yang tak nampak nak jalan. hah, time tu tiba-tiba je rasa hebat semacam.org pn dah tgk pelik je.. benda ni aku cerita kemudian.hehe n ofcos with pictures.

sebenarnya, pada awalnya, aku pergi dalam terpaksa.ye la kan. bukan bidang aku. tp aku bersyukur sangat sebab Allah bagi aku peluang ini. memang la agak leceh, jaga adik2 kurang upaya, tp pengalaman yang dtg bersama tu, memang sukar nak digambarkan..dah ada inpirasi plak. apa lagi. bersemangat gitu! haha..

tp inspirasi tu sampai situ jelah. dah tak dak pasni!waaa~

okey2.merepek.

yg penting tak sabar nak balik rumah esok!harap2 Allah permudahkan SEMUANYA.

assalam..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...