Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, February 15, 2010

.stuck in here...


salam..
d0nt kn0w wut t0 do. stucking in here (c0llege) till tonite..  tiket bas g0ing t0 sungai petani dah s0ld 0ut!huhu..sgt sadis.

hmmm..bukan xde mende yg nak buat.. tp melihatkan baju yang masih belum berlipat, yg masih belum terbasuh, bilik yg agak bersepah, serabut aku jadinye.. nilah jadinye bile MALAS

kite yg suruh2 adik2 jgn malas, tp kte sendiri yg malas sebenarnye.. hmmm lagi..

antara sebab musabab aku masih lagi di sini wal0pun sepatutnya dari hari jumaat lg aku dah bersenang lenang bersama keluarga tercinta di kampung, adalah kerana (skema plak) aku j0in pr0gram zakat baru2 ni. jadi fasi. last weekend la.so smlm(ahad) baru habis. balik, terus g pudu dgn die. niat di hati nk balik ahad malam or isnin pagi, sekali tiket dah s0ld out. nk cuba bas lain, aku xberani la plak.huhu..yg ade, ahad k0l 5.(sedangkan time aku beli tu dah pukul 4 lebih) n isnin malam. balik ptg tu jugak bukanlah termasuk dalm perancangan aku. sbb barang2 sume kt klej. lapt0p dll. pling pntg tu laptp. buat nye ade 0rg guna bilik time cuti ni. x ke naya?? sedangkan tali kad matrik um aku yg ade atas meja pun kena curik, apatah lagi laptop wal0pun aku letak dalam almari.. x sanggup aku bayangkan ape yg jadi, kalau laptp aku hilang..huhu...baju yg aku basuh hari jumaat(yang mash l0m lipat lg tu) dok tergantung lg. sbb by the time aku gerak untuk ke kem tu, baju aku l0m kering sepenuhnya lagi..huhuh

tu jelah k0t...hahaha.. aku bel0m ckup mood lagi nak cite pasal kem yg aku j0in tu..hee. mybe next time k0t.

nway, happy chinese new year n happy h0lidays,..=p

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...