Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, September 29, 2009

--- raya LaGi v0L 2 ---


saat ni aku k0n0nnye bertungkus lumus menuntut ilmu fortran ng Biha. thanx to Biha n kawannya yang sudi tolong aku..huhuh.. now baru no 1.. ade lg 3 menanti...

zzzzZZZZZZZzzzzz

imbas kembali ...
20 sept
raya pertama

usai solat sunat aidilfitri, aku pulang ke rumah bersama mak... jalan2 exercise kaki.. heee.. kepada mak dan abah serta ahli keluarga aku mohon jutaan kemaafan...

jam baru pkul 11 pg, mata aku dah xtahan. entah kenapa rasa nk baring je.. badan p0n lemah semacam.. macam nak demam p0n ada..

lupa plak...
tahun ni family aku buat nasi beriani... tajaan kakak sulung ku.. dia yang masak.. aku macam biasalah.. tlg sibukkan diri..hee..

aiman comel sangat... pakai baju melayu.. susah betul nk amik gamabr die..duduk x diam..

petang, family kakak ketiga aku pulang beraya di ruah.. awatif p0n c0mel jugak~ die pakai bju yang aku hadiahkan.. tp aku xsempat nk snap gmbar. =(

after asar, kitorang ke rumah tok aku kat sungai petani. 2 kereta..

lepas tu balik rumah...

malam...

tido... raya pertama berlalu dengan keindahan tersendiri...=p



ni sebahagian gmbar yg sempat aku snap..

abah n cucu2nya:awatif n aiman


mak tercinta

kak ya mak n abg may

keluarga kakak

aiman dan papa

zzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzzzz
kembali ke alam realiti...

f0rtran...blurp2~~...f0rtran~

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...