Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, September 27, 2009

--- Raya LaGi_v0L 1 ---


20 sept 2009
1202am
Malam raya
Teratak tercinta di kg belau

Sudah berpuluh2 jam aku tidak menyentuh lappy tercinta ku ini sejak aku pulang 17 sept yang lalu. Gembiranya hati aku hanya tuhan yng tahu.

---imbas kembali 17 sept 9.00pg----

Aku terjaga dari tidur tatkala kak hilal bersiap untuk ke kelas. Mengantuknya! Semalaman aku tidak tidur.hanya selepas subuh baru aku terlelap.. niat di hati ingin saja menyambung tidur yang tidak cukup itu. namun memikirkan yang kami akan bertolak pulang pada pukul 10.30, niatku terbantut. Tetapi entah bagaimana dalam pada aku memikirkan hal itu, aku terlelap jua. Hinggalah pada saat alarm hpku berbunyi. 9.30! 0takku ligat berfikir. Dalam masa yang sama, aku mendpat mesej dr syikin. Dia mahu tidur sebentar kerana keletihan. Memandangkan syikin tuan empunya kereta, jadi aku menyambung bermlas-malasan di atas katil.. kak hilal sudah mahu ke kelas. Kami bersalam-salaman n berpelukan mengucapkan selamat hari rya dan mem0h0n maaf antara satu sama lain.. sesungguhnya aku tidak segan memeluknya kerana aku sudahpun mandi sjak sebelum subuh tadi! Heee..

10.30..
Aku hantar sms pada syikin yang aku sudah siap. Namun balasan darinya sedikit menghampakan aku. dia baru bangun dan memerlukan masa untuk bersiap dan menghabiskan kerja2 mengemas barang yang tergendala sebelum ini. aku yang masih belum hilang mengantuk mengmbil peluang ini untuk td0 lalu kupesan pada syikin agar sms aku andai sudah bersedia untuk bertolak. Kepada Kay jugak telah kukhabarkan yang perjalanan pagi itu tertangguh sementara. Kay jgak pulang bersama-sama aku sykin dan suzila.

Tidur—terjaga—pejam mata—terjaga—msej—belum siap-bangun—online—dan akhirnya syikin memberitahuku yang dia dan suzila sudah siap. Aku tanpa menunggu masa lagi menjerit kegirangan, tp di dalm hati jelah..hee.. aku terus menhantar sms kpd kay. Bersedia untuk bertolak.

1130 am
Parking blok c

Syikin ckp kak ile nk ikut balik.. arghhh.. malu plak aku.. pagi td dah beria salam2 bermaafan,..haha.. tp yg sedikit menhampakan aku, kak ile masih lagi odw pulg ke k0lej . bermakna aku harus menunggu beberapa mnit lg.. sabarlah whai hati..

Beberapa minit kemudian..

Kak ile tiba! Yeay! Aku bersyukur.penantian sudah berakhir. J0m balik!

**m00d kak ile baik betul! Hyper semacam. Best la tu dpt balik awl ..kehkehkeh

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...