Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, September 12, 2009

---paGi InDAh ---


masih pagi ke??

bukan dah tengahari ke..?

** sambil melayan lagu raya***

tapi aku tetap bersemangat. lebih bertenaga selepas mandi, kemas bilik, kemas meja stdy... orang kata, kita merancang , tuhan yang menentukan.. ye tepat sekali. pagi ni, aku berkobar-kobar nak basuh baju. sekali, ada orang tgh guna tempt basuh baju plak... alamatnya tgu la next time punye mood basuh baju la.. hehehe =p

aku tak tau kenapa hari ni, hati aku happy sgt... perasaan aku berbunga-bunga... *ewah...! haha.. xnak mengaku jiwang... aku jiwang dalam tulisan je.. tindakan aku jiwang ke? hmm... maybe xsejiwang tulisan aku k0t... =p

ptg ni ada majlis berbuka puasa dengan teman2 sekolah aku...

dah lame xjumpa dorg.. time ade member2 kawen, aku mesti ade hal kt kolej ni.. kompang, kkaa,redaksi, pm.. kalau aku kt kedah, buat kt kl, kalau aku kt kl buat kt kedah, memang xdpatlah.. kpd teman2 sebatch aku yang mungkin membaca p0st ini...

" sory kawan2.. aku bukan sombong ng hampa semua... petang ni kita jumpa k"

hee.. nerves aku! harap2 sume berjalan dgn lancar..xsabar gak tp segan jugak..cne tu? haha

dan yang paling penting, lagi seminggu nak balik rumah!!!!! xsabar2... *-* wink..wink..
balik nanti aku nak amik buah ny0k a.k.a kelapa muda belakang umah aku. nak buat c0c0nut shake. pastu aku nk buat puding karemel... and proses2 mengepow kakak aku di tesco akan bermula.. *kat tesco je aku nampak caremel instant..huhu.. manual aku x reti. xde resepi..
DAN.... yang PALING penting.... kecek mak aku wt mee kuah hari raya nanti... hahahaha...baru feel! asyik2 laksa je every year... (bersyukurlah dgn ape yg ade ye sbnarnye ye.. =p).xsabarnye! pastu bakar ikan keli dgn s0s yg best...hish... kecur air liur betul.. rilex tina, baru tgah hari.. haha

TAPI... bila makin dekat raye.. maka makin dekatla tarikh kena submit assignment..alahai.. lemah t0l.. kena siapkan dulu nih.. baru leh balik ng tenang.. heee..

oklah. aku pun dah tak tau nak bercel0teh ape lagi. .n sory.. gmbar MBoR masih lagi belum dapat dr ain.. die sibuk test... charmed .. dan berTANI..haha

raye, raye jugak... amalan di bulan puasa jgn lupa..**mengingatkan diri aku jugak... =)

sedar x sedar dah 22 hari kte berpuasa.. cepat masa berlalu... secepat kerdipan mata... 3 minggu yang lalu.. kita siap2 nak sambut bulan puasa.. awal ramadhan, semgt pg tarawikh..berazam akan bykkan amal.. tapi makin hari, kta lalai...(merujuk kepada diri aku jua..)

subhanallah.. nikmatNya tak terkata..

walaupun syitan dan iblis dirantai.. tpi jangan lupa.. nafsu masih ada...

astaghfirullah..

aku hambaMu yang lemah... kami hambaMu yang lemah.. ampunkan kami...

marilah saling mengingatkan.. =p

jumpa lagi di lain masa... salam ramadhan...

2 bunga-bunga cOmeL:

maE said... [reply to comment]

coconut shake...yummy2~

ATIE said... [reply to comment]

memang yummy~ haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...