Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, November 21, 2011

ok,hensem gile!!


assalamualaikum...

morning!!

yup. masih di subang nih..

nk tau aku buat apa weekend lepas?marathon cite lord of the ring. oke.mmg loser habis sbb baru nk tgk.haha

aku suke cite nih!! paling kagum dorg punya friendship tu.mmg kagum habis. ade aje since yang meleleh2 air mata aku.. x kurg jugak yg kelakar.

tapi... ada lagi best!

orlando bloom sgt hensem dalam cite nih. suci je muka dia..hensem, smart, character yg dia bawak tu sgt jadi! he is a hero in his own way. adei....hahah..dah rasa cm jatuh cinta dgn legolas!

dpt pakwe hensem macam ni, dah xpandang laki lain da.hahaha



aku xtau kenapa aku tegar sgt nk buat marathon cite ni. sampai 3 tu! dah tu aku rasa setiap 1 mvie tu macam lebih dr 2 jam je...bape kali benti. masak, makan, smyg, tdo. 2 hari marathon cite ni..

mybe sbb cara cerita tu dikupas kot. interesting n ternanti2 apa yg akan berlaku kemudian..

dan yg paling best, xde since sensor yang melampau2!

so that's it.hehehe

p/s: stdy dgn budak2 spm malam ni ditukar kepada ptg ni. sbb malam ni tgk bola! harimau muda vs garuda!heh hopefully msia menang.amin..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...