Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, November 27, 2011

lepas ni berdua jela..


assalamualaikum...

slmt kembali.hee

salam maalhijrah untuk semua. smoga tahun baru ni menjadikan kita orang yang lebih kuat dan sentiasa berjuang ke jalanNya. amin...

the thing is...

kawan rapat aku dah bertunang!!!

tak lama lagi tinggallah berdua je.. sorang dah kena ikut ckp suami.. hee

tup2.. pilihan keluarga jugak menjadi..keberkatan kot kan?

tertekan2.. ahaha..berkali2 cari sendiri tp ended up dengan sad ending, agaknya mak kena tlg carikan jugak kot!haha

rilex2...aku bukannya tua sgt lagi..agak2 setahun dua bekerja, tak ada jugak calon, apa lgi. roger mak suruh carilah!hahah

ok.ckup pasal tu.

aku sebenarnya nk ckp, betapa TEGARNYA aku balik kedah jumaat malam sabtu. sampai kedah pagi2 hari sabtu. kawan aku bertunang lepas asar. pg rumah dia around 4. balik rumah around 7 and then 12 am naik bas balik KL pulak!

ini first time aku setegar ni.. paling sekejap aku balik sempatlah tidur 2 mlam kat umah.

apa pun. aku rasa sgt berbaloi untuk kongsi that happy moment together..

aku doakan beliau sentiasa bahagia bersama pasangannya. ;p

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...