Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, November 23, 2011

Graduation Day_outdoor 2


continue...

tup tup ade la plak 4 5 org students(shud i call them student?) amek gmbar jugak kt situ. masing2 xde photographer, so saling kitorg combine. n tukar2 amek gmbar la...

ash, awi and new friends!



 akhirnya ada gmbar bertiga.
 

ni keje ash!
 serius!EXHAUSTED! tapi kalau tak gagah hari ini, dah takde dah hari lain.

this is my second time kot bergambar kt sni..ada sorg member aku every year akan amek gmbr kt sni. sbb every year, ofcosla tahun tu akan tukar kan?
ruginya aku xpernah amek!


pernah belajar di Uni M dan hidup sebagai pelajar di kolej 2 sgt mengajar aku erti hidup..
setiap ujian yg dtg, setiap air mata yang tumpah, setiap senyum yg terukir 
ibarat rempah ratus dalam usia aku meningkat dewasa.
jatuh dan bangun aku membuatkan aku lebih matang
dan aku rindukan masa itu...

well..
masa yg lalu tu jadikan kenangan,
masa depan sendiri fikirlah apa nak buat kan..
hee
semoga ALLAH permudahkan perjalanan hidup aku dan keluarga serta sahabat semua..



0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...