Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, November 18, 2011

bajet cun, tersungkur plak!


as salam...

hari ni last day at school.. nama je last day, tapi lepas ni aku masih lg bersepah2 kt skolah ni tgu budak2 spm exam kimia.. apasal la kimia lambat sgt...huhu

n kawan rapat aku, my very best friend is getting engage on 26th. nk pg majlis dia. tp paper kimia plak.adei... serba salah jadinya...

oke. berbalik pada tajuk sebenarnya post ni.

baru2 ni aku g perak.ikut rombongan skolah-persatuan sejarah. best melawat2 gua2 segala..hehe

ade 2 mende yg agak memalukanlah terjadi sebenarnya.haha

korg melatah x? adei..payah r bile melatah ni.. aku ni pun kind of melatah la gak.tp x teruk la. yg malunya tu, aku melatah g sebut nama guider yg bawak masuk gua.depan dia plak tu. ya allah, malu gile r... aku da rasa muka blushing da time tu. nasib baik masa tu xde sape yg noticed. just encik guider tu jela yg dgr since da ade org sebut nama dia. adei.bangang betollah.haha..

aku tgh bertinggung atas batu tgh tgk bdg2 ni turun cerun..adei..sbelum tu akak A suh bg balik torch light mamat tu balik kt dia. akak tu pas kat aku sbb aku dkt dgn dia..aku xtau nk pgl nama je ke?cm xproper plak. nk pgl abg S.., cm geli plak. nk pgl encik cm skema.last2 aku sbut 'shhhh..' je.(nama dia start ng huruf s.) dia pandang, aku terus bg. tup2 aku nak terjatuh2. pe lagi, dah nama dia mmg dok berlegar dlm kepala. terus termelatah.sumpah malu!hahaha

p/s:moral of the story.in case jd cmni pada korg, cepat2 tukar topik k!cover r.pe lagi!haha

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...