Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, October 3, 2011

prE_CONVO


 assalamualaikum..

welcome to another busy week! o yeah!! hehe

well..masih lg nak bercerita ttg konvo.

last teusday, aku g tdo 2nd.sbb hari rabu nak amek jubah. masa tgu miss C balik dari kelas, aku tunggulah sorang kt lobi. tragis abeh. tak rasa ade kenal sape2 pun time tu. aku rasa mcm budak junior plak. mana pg habis org2 yg aku kenal??oh, rmai yg tak stay kolej.huu

pas solat kt bilik cik C, ape lg, turun mainlah. dah lama gile tak main.siap create event sminggu bfre untuk main tu. at least ckup jugak 12 org.jadi la tu.

main tk hengatlah la kn. terloncat sana, terloncat sni. stunt sana sni.

malam kuar makan ng cik U n cik K. makan at murni. oke, jgn order tom yam.PEDAS giler! smpai tak leh nak makan. sape yg leh tahan, sila la try.hehe

tdo.

esok pagi, bangun dari tidur, baru terasa kesengalan otot2.. pergh! dah macam lepas turun dr gunung datuk. abeh sakit2 badan.memang padan muka. xreti nk stretching.huh!

dgn badan n kaki yg sakit2 tula aku pg jalan ke bagunan exam yg baru untuk amek jubah.hehe


aku suka beg ni! sbb warna biru,haha


kitorg nak pakai skali yg kuning tu.tp xde sorg pun yg tau.
my dear classmate_jr

jatuh bahu aku!


peace!

lalala~ jumpa sabtu ni..

kepada semua shabat2 yg akan konvo minggu ni, tahniah!


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...