Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, October 20, 2011

perang psiko 2.


assalamualaikum...

hee..xtau kenapa gembira hari ni..
oppsss!obviously INI BUKAN AKU!

perang psiko yg bermula semalam semakin interesting..sometime budak2 ni, dorg perlukan attention.

memang sometime org ckp, kalau sorang dah api, kita kenalah jadi air... kalau sorg ego, kita mestilh mengalah..

tapi dalam situasi aku ni, aku kena ikut rentak dia.kalau dia tango, aku kenalah tango jugak. kalau dia mambO, aku kenalah mambo juga. as long as jgn sampai aku terpelecok la kan..

so far, masih lagi berusaha mencari punca... belum smpat lagi nak bertemu mata, berdating di bawah pokok anggur di antara blok akademik dan blok pentadbiran (ok. cut the crab.)

btw.. bukannya apa.sayangnya lah kalau terlambat sedar. even aku bukanlah sape2 kt sni.. tp still aku rasa, aku perlu tlg dorg... aku just nk tgk dorg berjaya...

hehe...bla bla bla..

mende yg paling best jadi cikgu: kepuasan bila budak2 faham apa yang kita ajar.that feeling.......so sweet~MyEm0.Com

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...