Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, October 16, 2011

ini memang betol2 aku yg jogging!


assalamualaikum...

morning~!!

hari aku berjaya jogging.memang betol2 aku jogging. bukan 'aku' dalam cite 'jogging' tau..

siap ada aeroobik lagi tadi kt stadium.. mambo, rap sume ade. yg leceh tu dok bergedik goyang montoot. hai bab2 ni yang aku lemah ni..mesti aku skip part tu.adei...

pastu pg tambah kalori dengan bersarapan roti canai di restoran kayu, taipan.

tp aku tetap gembira sbb akhirnya berjaya jugak jogging!! hahahahaha..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...