Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, October 28, 2011

adikku.


assalamualaikum...

finally it's friday!hahah.... ape eh plan for this weekend.. tak larat nak berjalan-jalan menghabiskan duit lagi dah.(act menghabiskan duit tu yang sakit tu.)

oke.TAK SABAR NAK BALIK RUMAH! rindukan anak2 buah aku yang 3 org tu... 

my only adik, is getting married soon. by the end of this year. dan sekarang dia tgh sibuk2 prepare for her wedding. and of coslah sebagai kakak yang konon2 kreatif ni, dia dah mula mintak pendapat aku. baju kawen, langsir segala..

masa berlalu sgt pantas. tiba-tiba aku baru tersedar yang aku memang tak banyak luangkan masa dengan adik aku sejak aku masuk ke asrama. aku jarang dgr luahan perasaan dia, jarang hang out dengan dia... masa aku dengan dia bila aku balik cuti aje..huhu

dan sekarang, tak lama lagi adik aku yg sorg tu dah nak kawen...huhu...sedih pun ade. yelah. dia satu-satunya  adik aku. 

lepas tu nanti, aku pulak tukar jadi anak bongsu.huhu..bila balik raya ke ape, aku je tanpa pasangan.huuu (ok, jauh sgt tu pg)

apa pun,  aku harap adik aku akan hidup bahagia dengan pasangannya.. ;)


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...