baru lepas mkn nasi goreng ikan masin tanpa ikan masin.. sadis kan??? naseb baek die tolak 50 sen..
(rupa bentuk fizikal nasi tersebut mmg xsame dgn gmbar di atas ye kawan2..apatah lagi rasanye.huuu~ )
dah le tgh lapar tak hengat. oder n.g ikan masin dpt nsi goreng ape tah... ibarat mencari ikan masin di antara butiran2 nasi... mmg ikan masin di sebalik nasi goreng ikan masin la..huhuhu.. cari punya cari ade la jumpa secebis..baru la rasa kemasinan n.g ikan masin tu..huu~
klau ikut hati..nk je aku suruh die buat lain ke tmbah ikan masin ke.. tp bedal je la...
jadi masa nk bayar, aku dgn penuh konfident nye komen kt mamak tu..apsal x rasa ikan masin... die bleh maen soal jawab ng aku ala2 csi plak... lantak kamu la incik mamak.. yg pasti sy mmg xkn oder dah n.g ikan masin di situ..huu
pengajaran untuk hari ini: customer always right.. we deserve the best ok!
4 bunga-bunga cOmeL:
i believe that customer is right notion is only true in the view of the service provider/supplier/shopkeeper but not in the view of the customer.
supaya si customer tak membesar diri, dan supaya si peniaga selalu merendah diri.
agree..because some people sometime misused the customer's right . so in this case, sort of services la kan???hhihi
sepatutnya mmg la dia hidangkan n.g ikan masin..huu
btw, i like your comment.=)
yop, sama lar pernah makan nasik goreng kmpung tak der ikan bilis n cili api.. bila tanya,.. dia ckp itu mmg nasik goreng kg..
Cis dia ingat aku bodo ke, tak kenal mcm mn rupa nasik goreng kg... kedai mmk mmg mcm tue..
itu nsi goreng kampung die kot.hahaha
Post a Comment