Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, September 27, 2010

.tortured nite '06


salam..


wah!tajuk die.haha..saje je tu..hihih
dah dua hari x dpt internet..sadis betul. weekend plak?mati kutu jadinya..haha..


mm..smlam masa nk tidur smpatla aku berangan... teringt masa2 lalu..hahha


lebih 5 tahun yang lalu.. 
pertama kali aku jejakkan kaki kt kolej dua ni.. dgn impian menggunung.. tp impian tu skrg telah tersasar dr masa yg sepatutnya dan aku sedang berusaha untuk tunaikan impian itu..


hihi... tapi bukn pasal impian itu yg mahu aku ceritakan.. 


minggu ni ade pr0jek kt k0lej... tp sambutannya, tersangat2lah hambar..terasa smakin gelap second ni... smakin lama smakin hambar...hmm...


ape mr.M cakap? (selepas melhat keadaan sambutan yg tersangatlah hmbar)
>> u wont see dis if 5 years back. masa zaman miss A.


hai..masa zaman miss A tu, sape plak 1st year nye kan?kan? batch akula..batch yg dibuang2 tu..huu~ (alamak..emo plak.haha)


selepas mendgr cite di malam kejadian, tulah yg bawak sampai ke tahun 2006 ni..hahaha


malam senior-junior
\ hanya satu malam. tp sudah cukup untuk bg satu impak yg besar dlm hidup aku... haha


aku ingt lg kena marah dgn kak posh, kak aj, kak ija, dll  otai2 2nd dlu.. n ape yg aku sedar, dorg ni ckp n dorg buat..


"hah!kmu! bape ramai seniors kamu kenal?" 
ayat ni aku mmg xdpt lupa. itu soalan pertama yg ditanyakan kt kitorg n ditujukan special untuk aku! hahaha..waktu tu aku cuak gak r.. dorg garang mmg kow2 kot..


err..kebetulan mmg aku x berkenalan lg. baru hari kedua kot.. tgh sibuk2 pindah2 bilik la ape la.. aku ckpla 2.   both pun rumate aku... tp sebenarnya s0rg tu je seni0r. s0rg lagi juni0r jugak. cuma aku nmpak die mature.hihi.. tp aku xdelah meny0mbong.. senyum je jumpa ng sape2 pun... tp problem aku, aku x reti nk mulakan perbualan ng 0rg yg x kenal... haa..bile da kenal aku,..taulah k0rg, aku ni cne..haha


dorg suh kitorg masuk sport, seni n dorg pun involve dlm sports n seni.. suruh turun projek , n muka dorg mmg ade time projek on..(aku rasa nasib baek aku tau men vb jer..kalau x.. sume aku bedal..)


aku gerun gile ng dorg, smpai dekat 1 sem bile j0in pr0jek2 d0rg, baru lah kenal betapa d0rg ni ade yg kelakar..tp still, ade gak seni0r yg aku takut2 sampai ke sudah..sbb x pernah kenal dgn lebih dekat (1 kepentingan untuk  join projek).. 


ade yg aku rapat masa mmp.. 
ade yg aku rapat masa kkaa..mk..kktb..dll
one last projek bfre final exam sem 2.. dah last2 da ni...pun baru r nk berani ng kak aj..


aku tetap respect dorg walau dorg rapat ke  ng aku...respect as someone older than me.. hrmat sesame manusia kt bumi Allah ni.. =)


godek punya godek ade gmbar  camping kt chamang je.. prjek CIRIT-BIRIT. masih ingtkah kamu semua???hahaha







hai.. kalau nk cite mau sampai malam ni..haha.. oraito..c u next entry... (ntah2 ptg ni pun da ade new entry =p)


thanx to all readers.. =) 


may Allah bless us always...


salam


p/s:next time aku cite psal chamang ni plak...hish...penuh ng adegan lawak guling2..

2 bunga-bunga cOmeL:

satu H empat N said... [reply to comment]

tina!!...
if only kita boleh pergi balik ke waktu kita kt chamang dlu kann???
miss that moment so much!..haha

ATIE said... [reply to comment]

kalaula bleh pg msa lampau, tina nk pg balik tahun 2006....huuu~

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...