Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, July 29, 2009

:: mmp0910 ::


minggu mesra pelajar
16-18 jul 09
kktb,um
senior-junior
melayu, cina, india, dll
tema upin ipin...


floor aku rajoo... ***ayoyo!!!
happening abes..
dan buat pertama kalinya dlm hidup aku(seingat aku la), aku diberi peluang menjadi pengerusi majlis-informal.. (pemeriah suasana la jugak)
thanx pada amal yg beri aku peluang jd informal mc-ganding ng ash untuk pertandingan mr.tenggayun n ms jerlun.. xtaula kan aku berjaya ke x.. bile tya budak2 ni, jawapan ok, ok... ok cne aku xtaula.nak amek hati ke ape ke..haha..
xkisahlah. tp yg penting itu satu penglaman manis yg aku dpt masa sisa2 aku kt 2nd ni...kalau x, aku xkn penah tau apa rasanya jd mc, perasaan tba2 ade arahan on d dot! oh mak ko.. tokojut gak den.. n without proper reaharsal.. walaupun da tahun ke-4 kt u tp ni first time tau jd mc. informal lak tu...
kalaulah dr dulu aku diberi peluang ni, mybe skrg aku makin hebat.ewah.. haha.. salah aku jugak, x cuba rebut peluang.. hee..
bak kata org grab the chance before it's too late...
dan yang lain-lainnye dptla mengenal adik2 juniorku dgn lebih dekat..noh, kay, ada, k.a, lin(adik ke..=p, ), emi, afiq, aalia(tgk die teringt nuri.. deko lak tu..miss u nuri..huhu ) dan ramai lagi yang tak tersebut nama kt sini...
sbb ni jugakla add fb sana-sini kan...
tp yg sedeynye...kalah volley match.. wuwuw....
overall, berjaya jugak obj nk merapatkan hubungan sillaturahim. alhamdulillah..
semoga ukhwah berkekalan..

seperti biasa... xsah tanpa gambar. hee... here some shots for u...

cougar gurls~


ng jiah.. jaga check point kutub utara... sorry la ye pd sape2 yg kena main dgn lemak2 ayam..heee

marina sekodeng ape tu?hehehe

geng rajoo yg happening after 2nd race..


once again...

sukaneka
yea... aku berlari sejurus sebelum dibaling dengan belon2 air...

bergosip plak dua org ni kan... =p



yea... dah habis kawan2.. jumpa lg next post... sy pulang dulu...

salam

5 bunga-bunga cOmeL:

pelaholic said... [reply to comment]

poyo...hahaha...
MC mantap eh...emmm

ATIE said... [reply to comment]

mantap la sgt... wakaka... nasib baik korg sume dah xde ... kalau x bape minggu kena kutuk ng korg..haha

pelaholic said... [reply to comment]

off kos la kerana kitorg takde ko berani jadi MC
cuba time kitorg ada kat sane,maunya ko tak terucap kat atas stage
hehehe

ATIE said... [reply to comment]

haha.. kalo skr, bleh kot...haha

ashnike88 said... [reply to comment]

hehe,,,adew gak nme aq kt dlm ni..
thnakz2..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...