Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, July 26, 2009

:: meaningful holidays ::


salam....

post ini sepatutnya dipost lebih awal....hmm.. tp baru semalam dpt gambar dr tqah..

lepas je abih minggu haluansiswa, aku pun terus bertekad ingin pulang ke rumah. n jak tqah sekali. jd sepanjang hujung minggu selepas tmat mhs, aku ng tqah pun berkampung kt umah aku .. kat kedah

tujuan sebenar aku nak balik mesti r sebab tak tahan ng musim durian time tu... aku gile buah kot.. mana leh tgu lame2.. sbb tulah xdpt nk tolong ain handle debate masa weekend tu.. ** sorry ain.. cnt help it...

sume fmily aku berkumpul time tu. happening abes. aku plak makan x ingt dunia la kan... pulut durian... pergh.... xleh tahan...

pastu ade plak lg kenduri dekat2 ng umah aku.. makan lgi.. suke tqah dpt mkn buah byk2..

then bawak tqah jalan2 kt tepi pantai tanjung dawai..

yang paling best sekali ofcos r dpt manja2 ng mak n abah tersayang... n main ng aiman n atif... luv them all..

kat bawah ni aku sertakan gmbar kt sana.. tp byk gmbar tqah la dr aku..keje aku snap gmabr je dgn skill yg x seberapa.hee.. layan~~~







aiman yg cute...




kenduri rumah jiran...hmmm







nikmatilah durian yg yummy slagi masih berpeluang...heheh

2 bunga-bunga cOmeL:

pelaholic said... [reply to comment]

damn...aku nak gak durian kowt.....

~teratai bunga indah~ said... [reply to comment]

hahaha... aku makan durian sebulan lewat dr kebanyakkan org kot..pep..jgn jeles

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...