Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, April 2, 2009

:: sepinggan nasi lemak ::


salam...

terasa lama plak dah x online... got a lot of things to do.. well... including reading novel, shopping, sleeping..heheh...selainnye, plug ade 2 je.. devices byk sgt..xpe..layan~~~

so far..cm biasa r idup aku kt sini..

****kuar g maple.meeting redaksi..prank mae..hoho****

sambung balik...

so far..cm biasa je hidup aku kt sini...g clas, balik clas...pg lagi.. balik lagi... laluan aku tetap sama.. yang berbeza hanya pada apa yang aku nmpak setiap hari...

berjalan ke fakulti sains kadang2 membuatkan aku tersenyum sendiri....

x ada apa2 yang berlaku.. tetapi karenah manusia yang lalu lalang, kereta yang bersimpang siur merentas jalan membuatkan aku sering terfikir.. sering menelaah diri sendiri...kerana sudah menjadi tabiat aku mempersoalkan ape yang terlihat dek mata kurniaan tuhan ini... bile aku nak mengkritik ape yang aku nmpak, terlebih dulu aku akan bandingkn dgn diriku dahulu...kang kutuk2 kang, diri sendiri pon same..maknanye mengutuk diri sendiri plak kan..tapi xdela sume mende aku nk kutuk or kritik...sumenye bergantung kepada kadar keluarbiasaan dan ketidakelokkan mende tu.. kadang2 ape yang terlintas yang kepala aku, aku luahkan melalui kata..kadang2 sumenye hanya bermain dlm minda shaja, memnuhkan ruang otakku dgn pelbagai persoalan yang mungkin korg takkan terfikir... contohnye ...hmmm aku xdpt nk pk sekrang.. tp apa yang boleh aku ckp, persoalan tu biasanye kalo aku tya, mesti korg rasa nk cepuk aku nye...sbb kompem soalan tu xde jawapan yang boleh korg kasi atau menyakitkan hati je untuk korg pk..hee.. tulah aku....

oklah,,dah alang2 boleh berjaga ni, bek aku stdy kan...

nway happy belated buffday mae dearie...

p/s: gmbo kompang belum ade kesempatan untuk diupload lagi.. tp boleh r tgk kat blog sahabat sy ni.

http://marinata24.blogspot.com/2009/04/festival-seni-kompang.html

2 bunga-bunga cOmeL:

miss hannan said... [reply to comment]

tina: ape tu?

kami: kapal terbang

ahax..yg lain..ingt sendiri2 jek la....huhu

*hint: mse odw g bagan lalang tgk sunset

~teratai bunga indah~ said... [reply to comment]

haha..kalo yg tu memang xleh dilupakan sepanjang hayat maa..haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...