Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, January 4, 2013

-misi 2012: EnCiK K-


assalamualaikum..

2012 sudah pun selamat melabuhkan tirainya.org lain sebok2 ng misi 2013, aku sebok ng misi tahun lepas..



alhamdulillah. syukur tak terkata bila aku akhirnya dapat dipostingkan setelah lebih setahun aku digantung tak bertali oleh kementerian..

makanya, jawatan sebagai cikgu tusyen dan penganggur berjaya terus dilucutkan serta merta.hehe

dan berakhirlah kisah volleyball-hjung-miggu dlaam hidup aku.. 
(dr hari tu lg  nak google club kt penang ni tp tak tergoogle2)

lepas posting, berjimat cermat sbb gji tak dpt 3 bulan!alhamdulillah jugak, xdelah aku pinjam sana sini. ckup dgn saving aku yang xdelah banyak sgt tu.

bila dpt je langsam 3 bulan gaji, senyum sampai telinga!gaji sndiri weh!gaji tetap.dpt masa nak raya pulak, mmg elok sgtlah timing tu.heheh

gaji belom dpt, list aku dah pnjg berjela.
nk beli itu, nak beli ini..

at last,
aku buat down payment kete.
dptlah ENCIK K aku sekarang.hehe
perasaan masa pertama kali duduk kt tmpt pemandu, pgg stereng kete, xdpt digambrkan dgn kata-kata.ya allah, akhirnya KAU tunaikan impian aku..
gmbira tu memngla kan. tak sabar2 dah ni. kete seminggu da tersadai kt umah, tuan dia tak balik tgk lagi..lepas je sekolah, terus balik rumah.sampai je rumah,terus cri kunci kete.hehe

excited yg teramat sgt! 
exclusive.kt sni je letak gmbr..

so sekarang dah bawak encik K menjelajah penang setelah berjaya meyakinkan mak dan abah. abah pon dah byk kali naik encik K.lama kot sebelum abah naik n aku yg drive. adalah dlm sebulan lebih.first time abah  naik, aku rasa macam pegawai JPJ yang dok sebelah aku.hehe

skrg, ckp ja nak p mana. anak dia ni bawak.hehe

dan alhamdulillah..2 bulan lepas tu, aku dpt beli netbook aku ni..asus EeePC. ringan.smart.nipis. hehe...suke sngt2! tp jasa acer 12' aku tu tetap aku tak lupakan. sampai sekarang masih lagi berbakti walopun skrin dia dah loose.pantang tempoh. pap! terus tutup. hehe

so inilah impian2 dlm hidop aku tahun 2012.

misi tahun 2013: kawen kooooot~

...wakakaka...

2 bunga-bunga cOmeL:

nadia farahida said... [reply to comment]

wahhhhhhhhhh, tahniah cikguuu! bestnyaaaaaa.

ATIE said... [reply to comment]

@nadiaalhamdulillah.ada rezeeki lebih sket.hehe

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...