Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, January 1, 2013

-2013 ke BINTANG-


assalamualaikum..

selamat tahun baru 2013
(masa awal muharam tahun ni tak buat entry pon. buat entry dlm hati je.huhu)

malam td, konon2 nak tgk harry potter. tp at last HP yang tgk aku. bila terssedar, it was already 1153pm. oh, dah lewat!terus off semua. disaat nak pejam mata tu, tiba2 bunyi buunga api.. so heavy. macam bunyi meriam pn ada...

and that time, i was thinking about people in Gaza.
kalau di malayia, orang menjerit, bersorak sakan bila dgr bunyi seperti itu..
tapi di sana.......

hmm...

kalau lah tiba2 kena bom, beratus2 ribu org mati katak aje..


selamat tinggal 2012. 
banyak sgt kenangan manis dan pahit...
alhamdulillah. dah selamat posting..
dah bawak mak abah jalan2 dgn kereta sendiri

NOW, 2013.
actually,aku pernah cakap dulu, aku nak kawen masa umor 26. now i'm 26-on paper. hopefully, somewhere, somehow Allah temukan aku dengan pilihan yang terbaik untuk aku dan keluarga aku...
memang hidup single tu best.just that,sometime u need someone who u can share everything with, guide u when u lost, be with you anytime u need.someone yang menyejukkan hati..a soul-mate. yang cintakan kita kerana Allah.. 
kerana
aku akan lakukan perkara yang sama.
harap-harap ada.
;)

well.. tahniah pada semua sahabat2 aku yang menamatkan zaman bujang tahun2012.semoga bahagia sampai syurga.

hrapan aku untuk tahun ni, smoga semua ujian yang datang akan dapat aku tempuh dengan tabah dan mengumpul sebanyak ilmu yg boleh.  

-berhenti berfikir yang semua tu beban, sebaliknya itulah cabaran yang akan bertukar menjadi pengalaman-

happy new year readers and friends.
may Allah bless us all.
may all ur wish are the best for u and come true.

lots of loves,
atieput3


0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...