Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, January 21, 2013

i am DONE.


lalalala...

tidur lmbat tonite.itu tersunggguh amat sangat la kompem..

ptg td ada budak jatuh.betol2 sebelah aku. budak tu lari2 lepas tu tersadung amende tah, n tersembam sekit lagi nk terciom longkang...

terkejut beruk la jugak aku sbb sgt kuat bunyi nya..sebelah aku plak tu.

dok kalut ke budak tu, dia pon tak bunyi pape. uk . ek pun x..

lepas dah cek pape yg patut.. aku pon brkira2 la nk blah.. sbb ad meeting plak..

tiba2 ada budak pagil aku.

YA ALLAH!

aku tinggal HANDBAG dalam kelas!!
punyalah kalut nak balik mengalahkan budak (sebenarnya ade meeting), aku keluar kelas dgn buku gemok n buku teks je..

oke.itu hikmahnya kenapa aku terdelay bila budaktu jatuh sebelah aku..

skrg, aku kt GH penang bawak budak tu ke hospital. bru dtg ngadu tgn dia sakit.huhu..
harap2 dia oke..

nasib baik ada budak form4 yg ikut... aku pon dah macam zombi dah sbb baru balik tusyen.huuu

amanah tiena... amanah...


2 bunga-bunga cOmeL:

dhiera said... [reply to comment]

hikmah disebalik ada budak jatuh~

~atieput3~ said... [reply to comment]

tula nak kata hiknmah cm kejam plak.hehe

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...