Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, December 22, 2012

..cintaku di pantai merdeka...


as salam...

siapa kata pantai merdeka dekat kelantan?

hehehe

punyalah lama gila tak naik bot dr tnjung dawai ke pantai medeka. last sekali pun masa kecik2 dlu... 
so masa kak ipar aku bawak fmily dia jalan2 at tg dawai, dia ajak naik bot. 

aku ni mana boleh lepaskan peluang keemasan macam ni... hehe


ni gmbr aku snap guna sony u8i... cntiknya view dia!!! xsabar nk angkat dslr.huhuhu

seminit di atas daratan, kemudian terus naik bot balik. sebab hari nak hujan

abg bot bawak bot laju gila! pernah rsa mcm nak terbang tak bila langgar bumper jalan masa tgh bawak kete laju2? haa... gitulah rasanya

pilihan aku tentulah bot kaler biru...hehe

di jeti tj dawai... almost 7pm..
setelah shopping sikit apa yg patut, baru lah balik rumah n terkocoh2 mandi dan tunaikan kewajipan pd DIA..

p/s: pantai merdeka di KEDAH.

5 bunga-bunga cOmeL:

Zahrenn said... [reply to comment]

nyum2 sedapnya hahah

Zahrenn said... [reply to comment]

nyum2 sedapnya hahah

~atieput3~ said... [reply to comment]

apa yg sedap ni..hehe..slah komen ke? nasi ayam yg atas.hehe

Azhafizah Md Nor said... [reply to comment]

rugi tak makan ye..hehehe..ape kenalah adik adik ye merajuk sampai camtu..>.<

~atieput3~ said... [reply to comment]

@Azhafizah Md Nor

dorg merajuk ng kem kom. tak puas hati la tuh.. biasalah budak2. kena mrah bila buat salah..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...