Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, June 29, 2011

.weds-weakend.




mak: tak p mana2 ka hari ni?
aku: sat g nak p makan kenduri.
mak: aik kemarin(semalam) bukan dah p ka?
aku: chek pun dah jadi macam mak. kena p makan kenduri. kemarin orang laen, hari ni orang lain. 
(aku menjawab sambil gelak2.mak aku yg kt kedah sana pun turut gelak) 
mak: ha ni p ng sapa pulak? 
(bertanya dengan penuh curiousity.nak kata aku kuar ng marka la tu..)
aku:  chek p ng ika. kemarin p ng kak hannan. nanti kalau ada, chek habaqla kt mak.. hahaha
mak: baguihla p kenduri.. mana tau jumpa anak dato' ka anak tan sri ka kan?
(kata mak aku smbil gelak2)

mak aku pun  dah pandai buat lawak cm aku dah skrg.haha.. kelakar + comel la mak ni.. mcm anak dia jugak!hahaha

weekend ni mmg aku p kenduri je. 

so weds-weekend!hee
sabtu

slmt pengantin baru kpd abang bob n kak wawa.
lepas kenyang2 tu, kitorg melencong pulak ke cineleisure, tgk wyg.
cite KL gangster.
best!
tapi yg tak puas hatinya, wyg kol 4.50pm. kitorg masuk kol 4.50pm..tp, cite tu dah start!
geramnye!terlepas scene yg awal2...

lepas abes cte tu,
jumpa anne ng faiz.then lepak kt ikea makan meatball!
first time okey sepanjang 5 tahun kt KL ni makan meatball tu.


ahad
selamat pengantin baru untuk kak shadot dan pasangan
petangnya terbabas ke alam mimpi.. 
yg mimpi farid kamil segala tu...

adeh..

kesimpulannya:ramai kenalan2 aku dah menamatkan zaman bujang. bermaknaramailah yang menjemput ke majlis kawen dorg. bermakna usia diri sendiri da makin bertambah...

apa yg dah dikumpul sepanjang 24 tahun ni..

kanan ke kiri berat??






2 bunga-bunga cOmeL:

dhiera zainudin said... [reply to comment]

bila pula turn kamu?!

ATIE said... [reply to comment]

turn sy xtau bila.tgh tgu my own prince charming.haha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...