Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, June 14, 2011

majlis mkn2 untuk mak dan abah..


"jom buat makan2 time cuti sekolah nanti. time sume ada la.aku sponsor kek, kak not n kak ya sponsor makan, abg ng adik beli hadiah. atip n apit tiup lilin"

tula msej2 aku pada adik beradik aku beberapa hari sebelum aku balik kedah. yelah, dah ade duit sket, nk la buat makan2.haha.. 

tp lepas anta tu, baru aku perasan. apsal aku letak atip ng apit? septutnya aiman ng atip. apit tu kecik lagi. mana pandai tiup lilin.. adei~

adik beradik aku sume setuju. es0knya plak , kakak aku yg sulung kol aku. dia kata, anak dia,aiman merajuk sbb aku tak sebut nama dia. haha.. siap xsayang aku dah plak tu.haha.. 

"nanti eman tiupla ng kakak. adik mana reti tiup lagi. chik salah tulislah"
ewah macam die paham.haha. paham la kot.. lepas tu oke je..

mula2 tu mcm2 jugaklah halangan. ade yg tak adela. busy la ape la.. at last, kitorg stuju buat kamis malam..

hah!plan ni tanpa pengetahuan mak ng abah aku sehinggalah pada ptg hari kejadian, bila aku bawak balik kek.hehe..

menu mlam tu;
*ayam panggang
*bihun goreng
*sweet corn 
*kek sebijik
*air oren 

walaupun xdela ape sgt, tp sgt berbaloi n mengenyangkan perut aku. menjadi jugak. menu tu takdelah penting sgt. yg pntg ukhwah kami sekeluarga.,

hehe
odw nak beli kek. smpai tertdo budak berdua ni. sorang ng bantal busuk dia. sorang  ng btolnya,

tak reti diam betullah budak2 ni.. anak2 buah aku n anak sepupu aku.

kek yg tak seberapa dr aku.. next time aku belanje secret recipy plak.hee

yg hujung sana n hujung sni mmg suka tiup lilin.
dah terpadam pun, suh nyalakan balik.
ayah aku bukan suka tiup2 lilin nih. tp sbb cucunya suka, xpalah..

nak jugak dia potong. jari  tu tak lepas.

p/s:makan2 ni dah berjaya.pasni bleh buat kenduri doa selamat plak..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...