Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, June 26, 2011

i jumpa farid kamil!!


kereta kitorg benti kt satu tmpat ni untuk tunggu yg lain..k0nv0i la katakn.


waktu tu aku tgh sembang dgn siapa tah, n tiba-tiba2 farid kamil muncul kt sebelah..



muncul kt sebelah oke! siap benti amek gmbar lg ng org yg ade kt sebelah aku..



aku pun dgn penuh keterujaan, keluarkan hp aku. suh la sorg mamat ni amek gmbar aku ng farid kamil.



n mamat tu plak, ntah ape aksi die buat kt hp aku tu, smpailah hp aku jatuh dlm longkang besar n cedera parah!!



bercalar teruk..



aku time tu xpeduli dah.meraung xhengat!



menyesal gile amek gmbar ng artis smpai vivaz aku injured teruk..



mengamuklah aku sekejap...



mamat tu terkelu..aku ni, lagilah.



dipendekkan cerita, tiba-tiba ada org bg salam...



err..



































..... huhu... mana hp aku td?mamat tu mana?



oh!baru aku ingt, rupa2nya aku tgh cas hp aku tu..



bile tgk jam, 5.29pm.



2 perkataan pertama:padan muka!!





perkataan2 selepas itu:tulah tidur siang lagi. nak2 td0 pas asar.mmg sakit r!daymare betol!



yg aku peliknya tu, segala farid kamil masuk dlm mimpi aku. dr mana dtg tah.bukannya bfre aku td0 tu aku ade fikir pape yg berkaitan ng farid kamil ke ape ke...adei~



p/s: tak baek tau tdo lepas asar.

4 bunga-bunga cOmeL:

C.M.A @ CikMoonAdnan said... [reply to comment]

ahakks.. naseb baik mimpi je.. kalo btol2.. mmg terlebey meraung arr hp dah rosak.. huhu

~atieput3~ said... [reply to comment]

tau xpe..

-ain- said... [reply to comment]

ala... igtkan btol2.. baru nk tny ensem ke x tgk live..hehehhee

~atieput3~ said... [reply to comment]

msa dalm mimpi tu rasa cm live la jugak.hahaha

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...