Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, December 17, 2008

pagi yang indah...


aku bgn pagi speperti biasa.. namun pagi ini terasa lemau sedikit..mata sembab.. dah dua hari tidur lewat...
hmmm... aku rasa cuti aku kat 2nd benar2 terisi.. now im working on 3 different thing at the same time... kompang, kempen hijau, dan kem fasi.. dah mula la bertindih sana sini.. adoilah..huhu... tp pape pun bab nk mencari idea mesti tgh malam jugak...
malam td, aku dah baring dah atas katil.. tiba2 idea pasal cermin diri dtg mencurah2.. mula2 aku xnk bangun.. malas n penat tahap dewa! tapi makin lama makin dok terngiang2 kat telinga aku, dok tergambar2 dlm kepala aku..
'xleh jadi ni!"
aku pon bgun, amik kertas, amek pen.. dan tangan aku pon menari2 la atas kertas tu... bile habis, aku x sabar plak dah nk jumpa hafiz ng alan.hahaha.. nk tunjuk dorg mende ni.. tersengih2 aku sorg2 di kala malam yng gelap itu.
sedar je, da pukul 3 lebih..
tanpa berlengah lagi, aku terus melelapkan mata dan tidur sampai pagi...

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...