Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Friday, December 19, 2008

malam yg stress...


a little bit of stress but enough to make me unstable..huhu... byk sgt mende kena pk... ditambah bunyi org men game lagi da bising gelak ketawa lagi....huhu... i cant stand on that..huhu
maybe terlebih pk sgt pasal all that thing kot. padahal xdela secomplicated mana + satu hari berkompang..keletihan mempengaruhi emosi dan fikiran...huhu...
oh Allah... give me the strength... give me the patience... may I through all these kind of things eventhough in unstable feeling sometimes...
give me the strengh... i feel like crying....
come on tina.. u can do it!! n u hv the strength!!!

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...