Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, February 23, 2012

tamat sudah...


as salam..

alhamdulillah, interview dah settle..

malam tadi, tdo pun xbleh. ntah bape kali bace doa tdo, bape kali selawat, bape kali bertasbih, (which is good la kan) pusing kanan, pusing kiri,. siap smpat lg plan cara nk nagajar.. fikir pasal PIPP, FPK..then tertdo la kot.. tup tup sedar2 je, alarm dah bunyi..4.30 pagi..

oh takpe.. snooze... alarm bunyi lagi..snooze.. at last kol 5 bangun. (actually mmg nk bgun kol 5 pun)..sbb bajet nk gerak kol 6..

siap2 segala.. and then lepas subuh gerak.. mmg bersedia atas tikar sejadah la nk subuh pg td..(kalau hari2  awal cmtu kan bgus!) hee..

jalan sunyi  n abg aku memg bawak kete baek punyla kan.haha.. alhamdulillah around 720 sampai kat perkarangan hotel. mula2 ingtkan salah masuk simpang tp rupa2nya simpang tu yg paling dekat.hee.. sbb sblum ni aku pernah g servey tmpt tu n masuk simpang lain... mujur x batul-betul sesat.

naik je kat tingkat 2, dah ramai yg tgu.. terjumpalah saudari W yg kenal dlm grup discussion ISMP.. ade jugak geng..

grup aku is grup pertama yang di-iv. cuak seyh..

mula2 perkenalkan diri n sumbangan... bila aku ckp pasal fasi, dia suh bg contoh. hah sudah. gelabah jugk aku... aku pun cite la pasal modul komunikasi. 2 ways communication and then relate dlm kelas.

lepas tu bncang topic JSU..

kenalah jugak smash sekali dua..actually aku tak ingt exactly apa JSU tu. aku org keempat yg interupt. terpaksalah goreng secukup rasa..nasib baik pernah la wt esemen dulu.huuu

bila aku ckp pasal apa kajian tu, gagapla gak nak jawab. mana lah nk ingt sgt. goreng lagi.lepas tu beliau tya aku buat apa dgn kajian tu lepas tu..

aku ckplah aku bg pd pensyarah untuk dinilai.

-awak xde wt follow up ng sekolah?blabla..

aku jawab aku kesal sbb xd wt follow up ng sekolah..blabla..

adei... beliau pun bg nasihat.. kalau nk jd pnddk sebenar kenalah amek tindakan.. blabla...

kami yg dgr, iya kan aje.. tp yelah kan.. x rsa plak nk wt cmtu dlu. ingt, nk abeskan esemen jelah. tu pun belum tentu menepati dgn apa yg dikehendaki . ntah betul ntah tidak..

xpelah puan, sy amek tu sbg pengajaran di masa hadapan..

overall.. xtau nak ckp masam mana. sbb masing2 ada point masing2... kredibility seseorang tu bukan terletak pasa 1 jam interview tp pada apa yg dia sanggup perjuangkan n betapa komitednya dia jalankan amanah dia.. malangnya dah sistem penempatan macam tu kan...

kepada ALLAH jualah aku serahkan semuanya..

;)

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...