Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, February 5, 2012

dua puluh lima.


assalamualaikum...

selawat dan salam ke atas junjungan besar, Nabi Muhammad S.A.W...

beberapa hari lepas, umur aku pun genap lg setahun. sekejap je masa berlalu. rsa mcam semalam baru masuk tadika..huhu

bila dah tua2 cenggini, dah tak rasa excited menanti hari lahir macam dulu. bukanlah sebab tua. tp sebab, entah. dah matang kot. it just another ordinary day. technically nya bertambahlah umur kita setahun.. di samping mengingatkan kita berapa byk masa yang kita buang? berapa banyak masa yg kita guna sebaiknya? dan berapa lama lagikah kita akan terus bernyawa a.k.a mengingati mati..

tq pada semua ucapan n yg paling penting doa korg. dgn keadaan skrg ni, aku sgt2 menghargainya.. ;)

oh, update ttg status kerjaya aku ni: skrg dah mula update nama untuk  untuk temuduga dalam laman web spp sampai 16 mac ni. harap2 adalah nama aku terselit dalam byk2 list tu..

seriously, aku nak sangat jd cikgu..huuu..

korg doalah untuk aku jugak eh. hee

oklah. smpai kat sni dulu. tke care!  ;p

p/s: tgh siapkan GNS part 2.

salam..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...