Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Saturday, February 18, 2012

syukur..


assalamualaikum..

siapa ckp penantian itu bukan satu penyiksaan??

akhirnya..! update terkini: nama aku dah keluar untuk interview pada 23 feb ni. masa tau tu, rasa mcam berdebar2 sgt. kebetulan, xdpt nk on9. sibuklah roger sana-sini.. walaupun xtau bila akan posting atau lebih tepat lagi, akan dpt ke x, tp aku syukur sgt2 sbb at least dah di panggil untuk interview. means 1 step closer to have a 'real job'. joob yg selama ni aku tunggu2...(walaupun aku tau cabarannya nt lain pulak)

well.. itulah hidup... xknlah graf nk mendatar je kan. nk cerita kat anak cucu pun segan. xde pape yg menarik. bila ada sedih, kecewa, marah MESTI akan ada gembira.

skrg ni aku berharap sgtlah spy aku akan berjaya interview tu.. kalau x, terpaksalah fikir untuk cri kerja lain secara serius..huuu

p/s: da siap  good nite syg 2..hee.. nt ada masa, aku upload.. ;)

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...