Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Wednesday, February 1, 2012

dah jodoh...


as salam..

habis jugak cerita good nite syg. berapa bintang??

hee.. aku puas hati sgt buat cerita ni.n im planning on g.n.s part 2. sambung g.n.s. ape jadi ng luthfi n nurin? kat mana sebenarnya nurin tu jumpa luthfi?penting sgt ke jumpa kt mana tu?

harap2 berjaya la..

oh. baru2 ni sorang lagi bestfriend aku bertunang. masa baca msej die- "tina, kite nk tunang esok...." terkejut sgt2.. one thing in my head that time "ya allah, aku yang beria2 bercinta dlu, kau yg kawen dlu!" hahaha.. dah jodoh~

cik F sorg yg low profile. setahu aku die xde la maen bf2 ni.. ade la admire. just that. yg dok sibok time tu, aku! sekejap happy, sekejap sedih. menagis bagai nak rak. everything about me n konon2 'beloved bf' time tu mmg dia tau..

n aku penah jalan kaki p kolej cik F ni, nk g jumpa die,  layan blues. kolej dia bleh tahan jauh gak r ng kolej aku.pndek kata, jrgla ade org jalan dr tmpat aku ke tmpat die tu. kalao ade pon org joging2..punyala nk mengadu. sanggup!haha


my dear cik F,
aku doakan semoga kau bahagia dengan die oke! aku syg cik F sgt! sll ng aku tak kira susah atau senang. ak minta maaf kalau slama ni ade sakitkan hati cik F. walaupun sejak2 kita dah habis belaja ni, kita jarang contact, aku nk cik F tau yg aku tak penah lupakan cik F.

aku happy sgt bila tau cik F nak tunang. dalam ketidakpercayaan tu , siyes aku excited tahap nak melompat time tu.. sampai mak aku terkejut bila tgk aku terkinja2 cam ape je.haha.. siap lepas tu sesi tadah telinga dgn mak aku bg nasihat pasal jodoh. mungkin mak aku faham kot, perasaan aku ni.haha..

nanti jgn lupa jemput aku ye!


mmmuah!

p/s: agak2 cik F nagis tak bace ni?hee...

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...