Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, November 1, 2012

main futsal pulak!


assalamualaikum..

hee.. first time main futsal masa kt um, 4th year.. 2/3 years back... first time tu.. tu pun main gitu-gitu je.. time tu aku jd goalkeeper sbb teammates ak yang lain mmg pro futsal..terloncat sana sini segala lah..

lepas tu.... sekali pun xpernah main sampailah rabu lepas!


first half jadi defender. lawan di antara cikgu pompuan. yg lawak nya tu, sume berkerumun bola. comel kot! ng aku-aku sekali la tu.. ada tu, 2 3 kali bola dah dok depan gol, betul2 depan gol, tp boleh plak xmasuk! tu double comel..haha.. ref pulak mula2 kata 7 minit. tup2 tgh dok main dia drag sampai 10 minit.. semput wei~ haha

masa second half, grup aku susun strategi.hahaha.. aku jaga wing kanan. cewah!haha... kali ni team aku dah tak berkerumun la... kan ada strategi!hahaha... gol pertama Cik M masukkan! main-main.. tya masa baru 4 minit. aku ni dah xckup nafas  dah ni... 

tak lama pastu gol lagi sebji. grup aku. so 2-0. aku plak tu yg golkan!hahahah.banggalah jugak untuk kaki bangku macam aku ni kan.. ada talent rupanya aku ni..ahahaha..tu belum masuk nak terspike bila dpt bola tinggi..hampeh tol.. otomatik!hahaha...

 lepas dah gol 2, grup lagi satu dah surrender.haha.actually mmg sume dah xlarat. panas terik kot time tu.haha ni mmg triple comel!haha

so actually i was having fun on that day.. sngt berbaloi setelah hampir seminggu berchenta nk key in pbs..haha





0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...