Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, November 15, 2012

a short holiday...


assalamualaikum...

hampir smgu dah barada kat kampung...isnin ni akan strt jaga exm balik..seb baik ada encik K teman. kalau tak, malasnyalah nak naik turun bas dan feri balik ke sekolah..struggle wo~

hehehe... tak ada apa2 yang luar biasa.. cumanya sejak bertambah lagi kaki extra ni, asyik ke sana ke sini la.hehe...

oh. selamat pengantin baru untuk Puan Syidah dan pasangan.. smoga bahagia sampai ke syurga...;p

and one more thing...
mak ada bongkarkan satu cerita yang aku rsa dah lebih 25 tahun mak simpan dari semua anak2nya... dan aku dpt rasakan betapa kental dan tabahnya mak menjaga kami selama ni..she's my everything.. aku tak pernah terfikir kot dlu keluarga aku ada menghadapi masalah sebegitu..crawling2.etc. kalaulah aku tau, rsanya xdelah aku main masak2 belakang rumah, masuk hutan getah tepi rumah tu cari daun2 la nak main, main pondok2 tepi hutan.dan seingat aku lah, mak tak pernah pun larang yang pelik2 dulu...sbb tu la agaknya aku tak pernah la terfikir pasal tu sehinggalh mak buka cerita..

kentalnya mak dan abah!

walaubagaimanapun, aku bersyukur sangat2.. everything are just fine now. even, dulu pun xdelah benda yang pelik2 jadi(seingat aku la) kecuali masa aku kecik2 dlu, bila malam je aku xboleh tdo,sampai kena berubat.. semoga Allah jauhkan kami dari gangguan yang nampak dan tidak nampak. amin....

p/s:agaknya kalaulah kami tak sembang pasal hal yang ada kaitan pasal hal 'tu', entah bila la mak akan terus pgg rahsia tu..

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...