Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Tuesday, April 10, 2012

H.A.C.K.S


assalamualaikum...

semalam layan satu novel ni. ok. dah lupa tajuk(sll memang tak tgk tajuk pun) tp penulis:anis ayuni..dalam banyak2 novel yg ade dalam almari buku tu, tak sangka, novel tu aku belum baca lagi. 

i have this one kind of feeling: when the story involves more than one hero(or heroin). i used to accept only the first hero for the heroin..mind setting la ni..lepas tu, xbape suka cerita yg start dgn zaman skolah yg meleret2 (sbb lg lambat la nk sampai klimaks dia maka panjang lg la cerita dia.)

tp cerita ni lain. ade lebih dari satu hero. dan cerita dia dimulakan dgn zaman sekolah..dalam kisah cinta tu diselitkan juga nilai kekeluargaan yg membuatkan hati jiwa raga aku tersentuh!!sgt2 tersentuh!!

unpredictable story. sgt2 tak sangka bila bercinta bagai nak rak rupa2nya adik-beradik susuan dan hampir2 kahwin!!!! kesiannyalah...

dan rupa2nya ada dis one guy yang dari zaman sekolah sukakan dia,yang hadir setiap kali dia dirundung luka, dan tempat dia luahkan perasaan sedihnya...umar aisy! aku suka nama tu. haha. umar ni mualaf.dlu nama dia kiew. aku pun xperasan kiew apa.

umar ni ibaratnya:dia temankn org yang luka di lutut. nak ajak berlari, org tu tak mampu. jadi dia pun sama2 berjalan dgn org tu sampai luka tu betul2 sembuh.

pergh! ada ke lelaki macam ni? ada?ada?

dah tu bila lelaki yg pertama muncul dalam hidup perempuan yg dia suka tu dtg balik, dia siap back off lagi kalau perempuan betul2 nk kembali pada lelaki itu. then dia ckp, "kalau you rasa you tak bahagia dengan dia, I masih ada untuk you. insyaallah"

ah cmtulah lebih kurg ayatnya...

ada ke 'org' macam tu? ada?? 
Hanya Aku Cinta Kau Seorang.

no comment. kiranya aku bukanlah org macam tu kot. kau dah blah dari hidup aku, tak adanya aku nak terhegeh2 tgu kau lagi kan.haha.

atau lebih tepat lagi,
we are not meant to be together.
that's it.

dulu2..mungkin la kot..
skrg banyak benda dah belajar n banyak benda lain lg penting dr tu..

okay. dah merepek.haha

have a nice day guys!

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...