Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Sunday, December 27, 2009

h0mEsick..


salam...


kenapa ya? 
hari ni, hari kedua aku kt k0lej.aku dah lama x rasa mcm ni.. rsa mcm nk call mak sll.. nk dgr suara mak sepanjang masa.. tu belum lagi teringatkan  anak sedara aku aiman.. kalau die nak minta 0rg wt s0mething unutk die, nada die mendayu sungguh... chiik... bancuh nenen(susu) cat(sat).. chiik.. bukak yem(ais krim) sat.. um0 die da 3 thun.. pandai betul die cakap.. tp die tak paham..pastu kalo aku ng adik aku sll amik kesempatan. bile die mintak s0mthing, nt suh die cium dulu. die pun dtg dkt kite, tadah pipi die..0rg yg cium die..haha..pastu suh die peluk,die pun peluk.. alala.. c0melnyer~ lepas dpt yg die nak, ha jgn harap la nk dpt dukung.nakal. xreti duduk diam..haha  hari-hari melayan die tgk ultraman. xpun t0m ng jerry.. atip plak da setahun. baru je.. tp jarang2 jumpa die..sgt c0mel jugak! 


waaa.. rindunye..rindu mereka sume.. huhuhu.. mybe sbb kali ni cuti aku paling lama yang pernah aku cuti duduk umah.. sebulan lebih. sejak2 aku masuk um aku jarang da balik umah melainkan cuti2 wajib.. jd bila dah lama2 sgt kt umah, da jadi h0mesick bile balik sni.. waaaaaaaaaa~ 


dahla sem ni aku rasa paling mencabar.. sampai aku jadi takut. msi aku GRAD TANPA EXTEND bermaksd EXAM TANPA GAGAL.


bersabar jelah.. sume ni dugaan. 0rg ckp susah dulu , senang kemudian.. 
semoga misi aku tercapai.. aku akn berusaha paling kuat.. xbleh mengalah!insyaallah..semoga Allah permudahkan jalan aku.. amin...

4 bunga-bunga cOmeL:

~nazma said... [reply to comment]

biasa le tu.. rasa homesick sebab kolej sunyi lagi..

bila dah stat masuk court... haa.. tengok la nnti.. haha

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

haha. ya tu macm susah nk sangkal.. =p

Hilman Nordin said... [reply to comment]

wor~ good luck!
selamat grad dgn cemerlang =)

~terataibungaindah~ said... [reply to comment]

time kasih..hee

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...