Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Thursday, August 27, 2009

:: kompang lagi.. ::


salam ...

semalam ade majlis pembukaan ihram.. dan yang paling best, team kompang diminta untuk buat satu persembahan (selawat) pada malam tu. happening.. best.. aku suka sangt. walaupun penuh dengan adegan2 lucu yang tanpa disangka2 sehingga membuatkan aku xdpt menahan ketawa di atas pentas... pada aku, not bad jugakla persembahan kitorg malam tu memandangkan kitorg prektis sejurus sebelum majlis bermula je.. layan... tp to be honest. aku puas hati.. puas... terasa happy semacam je lepas main.. terlepas sikit beban yang menyesakkan kepala otak... i really enjoy it.. =))

terima kasihla pada faizul yang ajak aku join lagi performance semalam.. **walaupun aku baran gak r.. die kol aku pukul 1.59 pg time aku bergelut memaksa diri memejam mata... hee.. tq2..

kat bawah ni aku sertakan sikit gambar2 semalam ihsan dari saudari Marina. selebihnya bolehlah tgk dekat blog marina. =p

dan untuk tahu lebih lanjut tentang IHRAM 09/1430H di KKTB, bolehla layari blog ini.




itu saja untuk kali ni...

selamat berpuasa.. =)

2 bunga-bunga cOmeL:

-ain- said... [reply to comment]

cayalah kompang...nk join kompang taun nie,smpat lg x??huhuv

ATIE said... [reply to comment]

hahaa
sempat je..

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...