Al- Baqarah

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."


Monday, July 1, 2013

-sggs explorace 2013-


assalamualaikum...

alhamdulillah explorace telah berjaya diadakan.. berapa hari xdpt tido sebab dok pk pasal exploarce tu.. nak cri route yang terbaik, nak buat task yang sesuai untuk semua peringkat umur, nak pk macam mana nak bagi adil untuk semua kumpulan, nak cri klu checkpoint dll..

alhamdulillah. syukur sgt2..bermula di sekolah, ke taman sardun, ke JPN/ QB, pdg kota, pdg polo dan akhir sekali ke sggs semula...

ni gambr aku curik dr cikgu safwan.hehe

ini task pertama. tendang bola bg masuk gol dengan mata tertutup.
kalau ikut idea jahat aku ni, 3 bijik.
tapi sebab ttup mata, last minute decision, sebijik jelah.

during preparation. 

kak tie and syidah.. syidah, jgn lupakan kami kat sini. aku syg hg sangt. xsempat aku bawak hg jumpa mak aku..
nt kita usrah oke.. ;)

registration. weh excited time ni... nmpak tudung pun jadilah.. haha

sesi taklimat ringkas dar encik Azli.. masa ni aku tgh sibuk2 menjejaki route mana yang dah tersalah tulis..huhu

makan lemon sbijik! idea terbaek ckgu Azli. haha

alhamdulillah semua berjaya lancar.. antara checkpoint lain: jual nasi lemak, hafal org2 besar JPN, pgg katak, amek coklat dlm tepung guna mulut.

secara keseluruhan, ramai yang cakap enjoy. walaupun ada yang bersokseksoksek... yang sikit2 tu, aku malas nak layan dah. kalau membina tak apa jugak.

apa? nak lagi satu explorace???

oh sorry. sy nak join plak next time. hehe.. kalau nak jugak kelab staf yg buat, lepas ni dah tak senang dah macam yag first ni. lebbbih mencabar.hahaha!

tahniah untuk semua ahli kelab  staf: c.azli, kak syiqah, k. wan, nabilah, k.laili, farhan, tan, k. bibi dan cikgu2 yang sporting melayan semua task yang kami buat..

;)

mood dah dtg dah... mood dah dtg da...hehehe

0 bunga-bunga cOmeL:

CHEMISTRY without CATALYSIS, would be a SWORD without a HANDLE, a LIGHT without BRILLIANCE, a BELL without SOUND.

~love chemistry~

.giRLs DrEaM TEaM.

.giRLs DrEaM TEaM.

.wishlist.

tamat belajar
gaji pertama
konvo
external hard disk
amek lesen
S.E xperia vivaz
my first car
netbook
bola guli
VB team
DSLR
family holiday
Encik P
settle ptptn
...bahagia sampai ke syurga...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...